2015. december 29., kedd

8. fejezet - Nyugodt éjszaka? Ugyan kérlek!

 


Egy kellő vállrándulással és izomlázzal hagytam el az edzőtermet. Igyekeztem kiverni a szuszt a faterból. Nagyjából sikerrel is jártam. A szobámba mentem, majd épp fel akartam venni a pizsimet, de Tony rontott be a szobámba.
-Hallottál a személyes zóna fogalmáról?-kérdeztem tőle felháborodva.
-Igen. De nem láttad Tiffanyt?
-Miért?
-Csak. Beszélni akartam vele, de elküldött. Vissza akartam menni, de nem volt a szobájában. Azt hittem, te tudod merre lehet.
-Várj!-állítottam le.- Te azt akarod mondani, hogy Tiffany eltűnt?
-Asszem. Most mondanám, hogy keressük meg Bannert és beszéljünk vele, de két Hulk egy kicsit sok lenne.-vakarta a fejét.
-Oké. Felejtsük el a többieket is.
Kimentünk a szabad levegőre, ami szinte megfagyasztotta azokat a sejtjeimet is, amikről nem is tudtam, hogy léteznek. Kint kicsit hűvösen fújt a szél, habár április vége volt.
-Ha jól tudom, most valahol Helsinki felett lehetünk.
-Helsinki? Finnország?-kérdeztem vissza.
-Aha.
A hajó széléhez mentem és igyekeztem látni is valamit, ha már Finnország felett vagyunk. Nagy mákomra semmit sem láttam. A telefonomat végső esetben betettem a farzsebembe, ami most csörögni kezdett. Tiffany neve állt a kijelzőn.
-Hol vagy?-vettem fel dühösen.
-Egy rakás halandzsát dumáló ember között. De lehet, hogy értem, csak megittam egy fél üveg whiskeyt, amit a fater szekrényéből csórtam el.
-Te ittál?
-Aha. De értem jössz?
-Hogyne. Maradj ott! Hallod?-azzal letettem.-Megvan.
-Ivott?-kérdezte Tony.
-Aha. Mellesleg miért tartasz whiskeyt a szekrényedben?
-Elvitte a whiskeymet? Az egy rohadt drága whiskey!
-Helsinkiben mászkál ittasan. Szerintem menjünk. Elég sok dolog miatt idegesítheted fel még magad.
-Igaz. Menjünk.
Azzal megnyomott egy gombot a kezén lévő karkötőn. A páncél körbevette, majd mire kettőt pisloghattam volna felkapott a karomnál fogva és már suhant is le velem. Egy térszerű részen tett le, majd levette magáról a páncélt.
-Te tisztára megkukultál? Figyelmeztethettél volna!
-Szeretek váratlan meglepetéseket okozni.
-Egyszer egy szép napon én okozok neked váratlan meglepetést, de azt nem fogod megköszönni!
-Jól van! Keressük meg Tiffanyt és menjünk vissza.
Azzal elindult én pedig legszívesebben belerúgtam volna a hátsó felébe. De nem tettem. Vettem egy mély levegőt és utána mentem. Próbáltam csörgetni Tiffanyt, de nem vette fel a telefont, sőt egy idő után ki se csörgött. Így minden egyes bárba benéztünk a sötét utcákon bolyongva, de Tiffany nem volt sehol. Már majdnem feladtuk, amikor is észrevettünk egy fekete alakot, aki tűsarkúban előttünk dőlöngél össze-vissza. Az alak egy whiskeyüveget tartott a kezében. Majd lehette a földre és igyekezett összeesni, de Tony meg időben kapta el. Tiffany úgy nézett ki, mint egy meggyötört nemistudommi.
-Hogy visszük vissza?-kérdeztem Tonyt miközben felvettem az üveget a földről.
-Én visszaviszem. Te addig maradj itt.Visszajövök érted.
Azzal felrakta a páncélját és elhúzott. Engem meg otthagyott a whiskeysüveggel. A kihalt utcán. Helsinkiben. Hálám üldöz Tony! Remélem utolért... Azonban mielőtt akármit is csinálhattam volna valami felemelt a levegőbe. És nem sokkal később a hajó fedélzetén tett le.
-Jó kis utazás volt, mi?-kérdezte vigyorogva.
-Ki foglak nyúvasztani egy szép napon. Itt a rohadt whiskeyd!-azzal a kezébe nyomtam.
Azzal visszavonultam a szobámba. Gyorsan lezuhanyoztam, majd belebújtam a pizsimbe és lefeküdtem aludni. Halvány lila gőzöm nem volt arról, hogy elaludtam-e vagy nem. Csak annyi ugrik be, hogy Tony vigyorogva néz le rám-.
-Mi van már?-kérdeztem.-Hagytál te aludni egyáltalán?
-Talán 5  percet. Kiadom neked a holnapi napot, ha virrasztasz velem. Tiffany tisztára begolyózott. Nem merem felkelteni Bannert.
-Kurva nagy szívességet teszek neked, ugye tudod?
-Aha.
Felkeltem, majd átmentem Tonyval Tiffanyhoz. Viszont nem a szobájába vitte a lányát, hanem a laborba.
-Miért pont ide hoztad?-kérdeztem.
-Itt le tudom szíjazni, ha ne adj Isten szükség lenne rá.
-Nem rossz ötlet.-tűnődtem.
Tiffany nagyjából még 15 pecig hangoskodott, majd megunta és elaludt. Mi viszont nem. Rohadtul álmos voltam, de nem mertem aludni, hátha Tiffanyra rájön a mászkálhatnék. Csenben beszélgettünk Tonyval. Illetve ő beszélt, az én IQ-m pedig folyamatosan ment el. Hirtelen egy üveg csörömpölését hallottuk.
-Utánanézek. A fülesen szólok.
Tony kiment én pedig ott maradtam. A sötétben. Egyedül. Na jó, Tiffany is itt volt, de ő most a jelen állapotában nem tekinthető személynek.
-Te Stephanie! Ki volt az a szőke csaj, aki ma elcsórta Natasha karpereceit?
-Kimberly. Miért?
-Csak. Asszem itt van.
-Ó, basszad meg!
Otthagytam Tiffanyt, majd kirohantam a folyosóra. A jobb irányból csörömpölést hallottam, szóval arra indultam el először. Rohantam a hang iányába, ami végül kivitt a szabad ég alá. Kimberly kint várt. Teljesen feketében. Kinyírom ezt a csajt!
-Stephanie! Annyira örülök neked!-vigyorgott.
Legyintett a kezével, majd becsukódott mögöttem az ajtó és ha jól hallottam, még be is zárult. Mi a jó édes...? Reggel még nem tudott ilyeneket! Tágra nyílt szemekkel néztem rá, mire önelégült vigyor terült el az arcán.
-Jó kis trükk mi? Azt hiszed, hogy csak te tudsz ilyeneket?
Aztán újra meglendítette a karját, aminek az lett a következménye, hogy én a hajó széléig repültem. A hajam szinte már lógott lefelé. Feltápászkodtam.
-Én sose mondtam ilyet. Mielőtt még ezért is engem hibáztatnál!-mondtam.
-Tudod Stephanie, most sokkal erősebbnek és magabiztosabbnak érzem magam. Habár Romanoff karkötőit nem sikerült elcsórnom, de ennek ellenére egy csomó információ birtokába jutottam.
-Azok az információk itt is maradnak! Ugyanis nem viszed őket sehová!
-Szerintem nem. Ugye tudtad, hogy nemcsak Brittanyt lehet kihozni a sodrából, hanem mindegyikőtöket?
-Mivel mindannyian emberből vagyunk, ezt nem csodállom.
-Egy pár napja már figyeljük ezt a bárkát. Elég sok mindent megtudtunk. A főnököm pedig most épp egy fantasztikus terven dolgozik, ami ellenetek irányul. Visszaadom a rohadt kis információidat.-azzal elém hajított egy pendriveot.-De nem ez volt az utolsó találkozásunk.-azzal leugrott.
Felemeltem a pendriveot a földről. Tony épp ekkor szedte ki az ajtót a helyéről.
-Késtem?-kérdezte.
-Mondhatni.
-Mit mondott?
-Azt, hogy a főnöke készül valamire. Valamire, ami ellenünk irányul.
-Nem meglepő. De mégis ki lehet a főnöke?
-Halvány lila gőzöm sincs. De azt hiszem nem akarom megtudni.

CLARY

Reggel amint felkeltem beszélni akartam Tiffanyval. Halvány lilám nem volt arról, hogy miről. Amint felöltöztem meg akartam keresni, azonban az egyik laborban nem mindennapi jelenségnek lettem tanúja. Tiffany az ágyszerűségen aludt, Tony a földön, Stephanie pedig az egyik asztalon. Hát jóó....
-Jó reggelt!-hallottam meg Brittany hangját.
-Szia! Idenézz!-mutattam be.
Brittany közelebb jött, majd ő is vetett egy pillantást az alvó hármasra.
-Nem tudom mit csináltak ezek az éjjel, de elég jól kiütötték magukat.-állapította meg, mire kuncogtam.
-Mizu?-kiáltotta a fülembe a nővérem.
Erre Stephanie egy sikítással reagált, majd lefordult az asztalról és hanyatt vágódott. Tiffany felugrott, Tony viszont csak tápászkodott. A nővérem hatalmas üvöltésére a szüleink, valamint Bruce, Steve és Thor is megjelentek, az igazgatóval körítve.
-Natalie, legyen szíves ne verje fel az egész intézményt!-mondta neki Félszemű Jack. Hallottam Brittanytól, hogy ő így hívja.
-Elnézést!-mondta Natalie.
-Zúg a fejem,bassza meg!-fogta Tiffany a fejét.
-Megittál egy fél üveg rohadt drága whiskeyt. Mire számítottál?-tápászkodott fel Steph.
-Whiskeyt? Jézusom!
-Helsinki utcáin bolyongott, mint akit épp ejtettek.-avatott be minket a részletekbe Tony.
-Nagyon fantasztikus.-mondta Bruce.
-Nekem mondod? Ebbe mentem ki utána.-mutatott magára Steph. Mellesleg ugyanazt a ruhát viselte, mint tegnap.-Amúgy Kimberly megint meglátogatott minket.-dobott egy pendriveot Fury felé, aki elkapta.-Ezt akarta elvinni. Nem néztük meg mi van rajta.
-Majd én utánajárok.-azzal Fury elment.
-Natalie...-lépett Tiff Natalie elé.
-Igen?
-Sajnálom, hogy nem mondtam el, amint megtudtam Kimberlyről. Nem akartalak belekeverni titeket. Megérdemeltem, amikor behúztál nekem.
-Hirtelen reagálás volt. Nem akartalak bántani.-mondta Natalie, majd egy mosoly következtében megölelték egymást.
-Lányok.-forgatta a szemét Tony.
-Mellesleg bocsi, hogy szétbasztam az éjszakátokat.-nézett felváltva az apjára és Stephre.
-Megszoktam, hogy nem nyugodtak az estéim.-vont vállat Stephanie.
-Az amúgy gáz, ha átlátok rajtad?-kérdezte Tiffany.
Steph felhúzta a szemöldökét. Nem tudta, hogy Tiff miről beszél. Mi viszont igen. Stephanie kezdett halványodni. Mint aki el akar tűnni.
-Ó bassza meg! Csináljatok valamit!-mondta szinte könyörögve.
Tiffany próbált hozzáérni, de addigra késő volt. Stephanie felszívódott. Mintha ott se lett volna. Az apja erre csak aggódva a fejét fogta.
-Doki?-nézett Brucera Tony.
-Még sose láttam ilyet.-vakarta a fejét.
-Akkor gyorsan fejtsd meg!-tette hozzá sietve Brittany.
Ő is ugyanúgy eltűnt, mint Stephanie. Mint akik ott se lettek volna. Erre a lányokkal magunkat kezdük ellenőrizni, de nem történt semmi.  Senki sem tűnt el. Csak Steph és Britt.
-Stark!-hajította felé hirtelen Fury a pendriveot.
Tony elkapta, majd bedugta a gépbe. Valami laborszerűség lehetett. Egy bazi nagy terem vezérlőpulttal és két bazi nagy, átlátszó konzervdogozra elmékeztető tartállyal. Az egyikben Stephanie feküdt eszméletlenül, a máasikban pedig Brittany.  Kimberly volt még a teremben, valamint egy idióta vén faszkalap.
-Loki!-mondta Thor.
-Ki?-nézett rá Natalie.
-Ő Thor testvére. Egy zakkant félisten.-magyarázta Tony.
-Teszek rá magasról, hogy isten vagy nem!-fakadt ki Tiffany.-Nála van Stephanie és Brittany! A jó ég tudja, mit csinál velük.
-Jó reggelt napsugaraim!-mondta Loki, mire Steph és Britt nagyjából felébredtek.
-Napsugár a tököd!-vágta rá Brittany.
-Ugyan már! Üdvözöllek titeket szerény hajlékomban.-mutatott körbe.
-Elég gáz a lakberendeződ.-mondta Stephanie.
-Stephanie Rogers. Igazán öröm végre megismerni.-azzal Brittre nézett.-Na és Brittany Banner. Szakasztott olyan vagy, mint az apád. Kimberly sokat mesélt rólatok.-mutatott a szőke kurvára.-Gondolom tudjátok, hogy miért vagytok itt.
-Újra berendezni a kéglit?-kérdezte Steph.
-Nem avattad be őket?-nézett Kimberlyre.
-Gondoltam ezt rád hagyom.-mondta.
-Ahogy akarod.-újra a lányokra irányította a tekintetét.-Brittany nagyon kimagasló intelligenciával  rendelkezel, azonban a benned rejlő zöldeség erősebb nálad. És Stephanie. Kitartó vagy, erős, de a múlt árnyai nem hagynak nyugodni. Az erőd sokszor okozott már fejtörést neked, nem de?
-Mire akar kilyukadni?-kérdezte Britt.
-Ugyan, ne tagadd! Amióta ismeritek egymást azóta az ereje után vágyakozol.
-Brittany! Kérlek mondd, hogy ez nem igaz!-nézett rá Stephanie.
-Sajnos igaz. De az már régen volt! Zavart, hogy ha ideges leszek, akkor zöldülök! Te viszont nem! Irigykedtem, de azóta elfogadtam!-magyarázta Britt.
-Nos, édes mindegy.-vonta meg a vállát Loki.-Csak a kedvetekért készítettem el ezt az erőcserélő gépet. Brittany képességét  megkapja Stephanie, és fordítva. Sima ügy! Kimberly!
Kimberly intézkedni kezdett.
-Ugye nem fogja megtenni?-nézett Steve Furyra.
Már késő volt. A kamrákat valami zöld fény töltötte meg, majd egy hatalmas villanás és ennyi. A kamrák kiürültek, a kép pedig fekete lett.
-Loki ezzel átlépett minden határt! Intézkedek az apámnál!-mondta Thor.
-Menjen!-mondta az igazgató, Thor pedig távozott.
-Egyáltalán működik ez a cserélőgép?-kérdezte Natasha.
-Amint meglesznek a lányok, azonnal kiderül.-mondta Clint.
Azonban mire bármit is csinálhattunk volna Maria is megjelent.
-Elnézést a zavarásért! Csak szólok, hogy Stephanie és Brittany ájultan fekszenek kint. Szóltam az ügynököknek, hogy ne érjenek hozzájuk.
Azzal Steve és Bruce kirohant, mi pedig utánuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése